Øh…

Blurpp… Er jeg her egentlig endnu?

Jo, det er jeg vist…
Men hvor har jeg haft travlt, og hvor har jeg travlt. Jeg har blopret rundt i arbejde, arbejde, arbejde.
Og jeg fik pludselig den forlagstjans, ikke på et nyt forlag, men på et gammelt og veletableret. Hvor blev jeg glad. Men de sidste døgn har rummet meget lidt søvn og megen væren limet til arbejdsbordet (ca 24 timer pr. 24 timer).

Men jo, jeg er her, tror jeg nok.
Og min romans omslag er født, og det er så flot og så rammende.
Tusind tak til dygtige Tamara.

Og snart får jeg to uger til at være litterær – og hvor er de hårdt tiltrængte.

7 kommentarer

  1. Hurraaaa! Velkommen tilbage!

  2. 🙂
    🙂
    🙂

  3. Dejligt at høre nyt fra dig.
    Det er spændende med den bog, og dejligt at det går godt med forlagsjobbet! 🙂

  4. Jeg håber, at jeg snart må vise min romans omslag frem. Hende Tamara Lara kan virkelig noget. Hun læste min bog, og så kom hun med en idé, som fik mig til at hoppe i stolen, men jeg kunne høre, at den var god – og hun udførte den – – og den var så elegant og samtidig meget markant.

  5. Glæder mig til at se din forside og sidde med bogen. Held og lykke med det hele – og så vil jeg give dig et råd, jeg ikke selv kan overholde: Pas nu på dig selv midt i al arbejdet.

    Kram

  6. Tak skal du have, Space – mange gode ønsker også for alt dit.

    Ja, jeg bør til at passe på mig selv, men lige nu har jeg bare ikke tid…. 🙂 😦
    Men kun en enkelt arbejdsopgave skal på plads – så får jeg to hele uger, hvor jeg kun skal skrive roman, – hvor jeg faktisk har PLIGT til kun at skrive roman 🙂
    Det tror jeg, jeg har godt af…

  7. Åh hvor er det skønt at høre fra dig igen .. og at høre, at du har skruen dybt i vandene … er muligt, at bølgegangen er høj, men du er på vej og du har god kurs. Yepekayeeeh.

Der er lukket for kommentarer.

