Min romanforside

Nu må jeg godt – stolt – vise et snapshot af ‘barnet’ frem!

Sådan bliver min forside til Fred og Ro:

fred_stor.jpg

Hurra for TamaraLara, hun er en superillustrator!

Og som supplement til den powerfulde forside et uddrag af bagsideteksten:

“Miriam har giftet sig med Hannes – glad, veluddannet og af en pæn mindretalstysk familie fra Sønderborg-kanten.

Hun havner i en kæde af familiehemmeligheder, som omfatter en stor kærlighed og et forræderi. Men er det alt? Er den private hemmelighed del af noget større, del af en tavshed, som mindretallet deler med de sønderjyske omgivelser? Tavshed om had, skyldfølelse og afmagt, og samtidig om skjult stolthed og ubærlig krænkelse, som brænder i sjælene ”indtil syvende led”?

Fred og Ro foregår i 80’erne, men fortæller tidløst om at bære på fortiden.”

Og romanen er formentlig i handlen i maj. Forlaget – Facet – slås i hvert fald for sagen.

15 kommentarer

  1. […] af Fred og Ro kan ses her. Og romanen udkommer efter alle solemærker at dømme i […]

  2. Tillykke, tillykke!
    Flot forside og bagteksten lyder spændende!

  3. Aj, hvor ER den smuk! Bogen! Tillykke Kjeldberg! 🙂 STORT!

    DEN må jeg læse (og anmelde)??

    Kh
    Lonni

  4. Wow! Spændingen stiger!

  5. Jeg er jo en af de hidtil få, der har læst romanen, og lige straks, da jeg så forsiden, tænkte jeg, hold kæft mand, hvor den passer til romanen.
    Om seks måneder hører jeg ikke til de få, men til de mange, der har læst romanen.

    Hans Schmidt Petersen
    FOAM (Friend of Ane-Marie)

  6. Ja, man må jo sige, at man lige må kigge en ekstra gang, før det går op for en, hvad der er ved at udvikle sig der på kaffebordet. Men kender man Kjeldberg ret, så er det måske også det, man skal forvente af teksten? At der lige skal pilles et lag af, før man gennemskuer sammenhængene?
    Spændende!

  7. Digta og Lonni: Tak skal I have. Ja, hun er så dygtig, “min” illustrator. Og det ville da være herligt med en anmeldelse, Lonni. Det ville jeg finde superspændende, hvis du ville. (Uh, bare du kan lide den…). Håber den kan bestilles på bibliotekerne først på sommeren – og er på saxo.com lidt før 🙂 .

    Kirsten: Jeg er også spændt. Jeg får sandsynligvis det første eksemplar af bogen i hænderne om et par uger… åhh…! Det er lidt som at se frem til en fødsel eller et gensyn med en højtelsket efter lang tids savn. Saligt gys, en dosis ængstelse – og stor fryd.

    Hans: Ja, du har tappert fulgt romanen i næsten seks år nu, i mange skikkelser. Tak for dine ord – og håber din spådom går i opfyldelse. Tak, du. Kh VAHSP

    Reinhard: Jeg håber da, at bogen har lidt lag at pille i 🙂 . Håber, at du lige præcis kender Kjeldberg så ret 🙂

    Kh
    Madam Kjeldberg

  8. Flot!

  9. Tak. Og igen må jeg lade æren gå til Tamara Lara.

    Jeg føler, at TL har ramt bogens sjæl meget vel.

  10. Tillykke af hjertet!

  11. Tusind tak, – og nu virker det med kommentarerne, det var dejligt.

  12. Hvor er det en smuk forside!!!!!!!! WAUV

  13. Ps. Kan slet ikke vente til at læse den 🙂

  14. Tak, Rumfrue. Jeg glæder mig også (og klaprer tænder…)

  15. Og hvor er det dejligt, at der er nogen, der siger til én, at de vil læse ens bog…

    Det er den store skræk, at INGEN vil 😦

Der er lukket for kommentarer.

