Spacemermaid bliver en roman

Jubiiii! Nu har hun afsløret det, så nu kan jeg fortælle det videre: Spacemermaid, kendt i vide bloggekredse, udkommer med en roman i maj. Og ikke en hvilken som helst roman, nej det er en blogroman!

Jeg kender ikke romanens titel, ej heller det officielle forfatternavn, men det er på Politikens Forlag og som sagt i maj. På Spacemermaids blog kan man læse mere – og her kommer titel etc. nok også inden længe.

Stort og mægtigt tillykke til en særdeles dygtig forfatter, som kan få det vanskelige, skarpt observerede, dybt følte og meget omhyggeligt afpudsede til at se næsten henkastet let ud (og det var ros!)

2 kommentarer

  1. Du er så skøn!!!! Sidder her med tårer i øjnene. Tænk at vi udkommer samtidig. Det er så fantastisk, og jeg tror hver dag, at det er løgn!

    Og ps – har endnu ikke set ISBN nummeret, men begyndte også at græde, da jeg så forsiden. Det er så stort og føles ubeskriveligt (har faktisk printet det ud og sovet med det – fnis).

  2. 🙂

    Jeg glæder mig sådan til at se din bog – og købe og læse den!

    Og ih hvor jeg forstår dig, at du har sovet med omslaget 🙂 . Det er så fantastisk på den måde at se drømmen blive gradvist mere og mere virkelig.

    Held og lykke med det altsammen, også overvejelserne om at springe ud med navn.

    Tillykkeknus
    Ane-Marie

Der er lukket for kommentarer.

