Ka’ de lave en bogmesse i Århus?

De gør det i hvert fald, og sidste år var jeg der. Det var herligt. Langt mindre og mindre myldret end Forum, men netop derfor en fin oplevelse.

Så hermed en reklame og et link:

Bogdage i Musikhuset i Århus d. 21. og 22. april.

Sjón kommer. Og Erling Jepsen.

Plus mange flere.

Og jeg skal hen og hilse på Hovedland. Og måske på litteratursiden.dk?

& jeg skal IKKE have dankortet med, kun en afmålt sum kontanter. Mit dankort og bogstande er en meget uheldig kombination.

4 kommentarer

  1. KOMMER SJÓN, KOMMER SJÓN!!!! (man ser lige nu en voldsomt ophidset tastaturbearbejder klappe i sine mentale hænder)

    yeeeehaaaa – jeg skal til bogmesse – Sjón er FANTASTISK!

    Ikke for at negligere dig – for dig glæder jeg mig til at hilse på også 🙂

    Vi ses 🙂

  2. 🙂
    Sjón får vist lov at optræde under en eller anden form (oplæsning, interview?) (overværede et herligt interview med Svend Åge Madsen på sidste års bogdage), mens jeg bare får lov at tulle rundt uden Dankort.
    (Hvis du møder en person, som plager tilfældige forbipasserende om at låne deres kreditkort (bare et LILLE øjeblik), så er det sikkert mig 😉 )

  3. Jeg vil meeeeeeeeed 😦

  4. Der er sikkert plads til én til i Musikhuset!

    (Men det er måske mere bustiden, der er hurdlen? 🙂 )

Der er lukket for kommentarer.

