Bogpusher så numse som håndtaske, men ellers alt o.k. :-)

Talte her til eftermiddag med min rare lokale bogpusher (en RIGTIG boghandler med en RIGTIG boghandel, stoppet med bøger, herunder masser af skønlitteratur, ikke kun livsstilshåndbøger). Han er indstillet på at støtte en lokal forfatter (vi er vist heller ikke SÅ mange) ved at tage en bunke af mine bøger ind.

Og så tjekkede han lige min bog og dens forside på nettet – og så i første omgang ‘det’ i baggrunden som en håndtaske! Da han kiggede en gang til, kunne smilet næsten høres gennem røret.

fred_stor1.jpg
Er det en håndtaske, mandehænderne holder om?

6 kommentarer

  1. Eller en te-varmer?

  2. Tjah – jeg kommer til at tænke på det kendte boyband:
    Take that! 🙂

  3. Det kunne altså også være en konkurrence i æltning af fransk nougat

  4. Sådan en håndtaske vil jeg også have. I hvert fald hvis hænderne følger med. Mums 😉

  5. Min indre dobbeltmoral synes jeg skal sige “Hør nu her, de kunne godt have spist chokoladekagerne i stedet for”, men Spacemermaid’s kommentar minder mig om at der er flere billeder i den håndtaske.

    Det er en flot illustration, som med kontrasten til titelen fortæller en hel del og skaber spænding.

    Held og lykke!

  6. Bo, TC, Reinhard og Space: 🙂

    Donald: Tak for de gode ønsker og rosen. Den flotte spænding mellem titel og omslag har min dygtige illustrator Tamara Lara æren for. Hende kan jeg ikke prise nok. Hun har en meget imponerende sans for stemning og for at sætte den i billeder. Og så er hun samtidig yderst behagelig at arbejde sammen med, glad og positiv og lyttende – og samtidig idéfyldt og præcis samt med evnen for at kalde en spade en spade.

Der er lukket for kommentarer.

