Yes! Der Nordschleswiger vil anmelde Fred og Ro!

fred_stor1.jpg

Der Nordschleswiger, det tyske mindretals avis i Sønderjylland, vil – ifølge sædvanligvis velunderrettet kilde – anmelde min roman, som foregår i en mindretalsk familie!

Hvor er jeg spændt på, hvordan bogen bliver anskuet netop her – af en kritiker, som kender folkegruppen indefra, selv er del af den.

En del af mine omgivelser forudser – meget beroligende 😦 – at jeg vil få alvorlige knubs.

Men jeg er simpelthen uhyre interesseret i dommen og dens facon, uanset hvad. Det er folk, der har været der selv, som kommer til at tage ordet. Og det kan tage mange former. Det er jeg sikker på.

4 kommentarer

  1. Masser af knæk og bræk!!! Jeg selv er ved at revne, fordi bogen ligger på posthuset. Hvor jeg jo lissom ikke kan komme ind i dag!

  2. Kære Morgan

    Tak skal du have. Det bliver meget, meget spændende.

    Revn nu ikke helt! 🙂 (Hvor er det skønt at høre, at nogen venter på min bog i spænding! Ihhh, altså!)
    (Håber, du ikke må blive skuffet.)

    Kærlig hilsen
    Ane-Marie

  3. Lidt uventet var jeg ude i verden i dagtimerne i dag – og et af mine gøremål blev at hente Fred og ro på posthuset (i lyset af dagens begivenheder må man sige, at det næsten er symbolskt!) og jeg har allerede siddet i en solbeskinnet plet og læst de første 5 sider. Som lover rigtig rigtig godt.

    Det var virkelig en magisk oplevelse. At sidde med en bog i hånden, som man ved, en relation har skrevet. Et menneske, man har fulgt længe. Et menneske, som man inspireres af. Holder af. Og som man beundrer. Har jo kun lige nået at snuse til ordene, inden jeg skulle hente lilletøsen – men indtil videre glider din fortællestil RENT ind hos mig … glæder mig rigtig rigtig meget til at læse mere.

  4. Kære Morgan, knus til dig.
    At møde sådan mildhed i en verden, som også deler hug ud, sommetider på ret uventede steder, det er som milde fingre på en gungrende hjernerystelse.
    Jeg har tårer i øjnene.

Der er lukket for kommentarer.

