Svenskerne vil have Fred og Ro

Der kom et brev til min forlægger:

Vi skulle vara tacksamma om Ni ville skicka oss 1 gratis recensions-
exemplar av nedanstående titel:

Kjeldberg, Ane-Marie. Fred og ro. 8791718538.

Boken kommer att presenteras i våra erbjudanden till svenska folk-
och skolbibliotek.

En biblioteksboghandel – svensk – som har fået øje på min roman og vil afsætte den til svenske biblioteker. Hvordan pokker de så har fået øje?

Men herligt! – Færøerne, Sverige – hvad bliver det næste?

image003.jpg

10 kommentarer

  1. Tillykke! Det er stort!
    Pøj, pøj og god bedring med helbredet. 🙂

  2. Dejligt!!!

  3. Oh yeah!

    God bedring!

  4. Skønt!!

    knus
    Lonni

  5. Tak, I fire rare.

  6. vil faktisk klæde bogen at være i nærheden af nogle Köttboller 🙂

  7. He-he. Synes du, den er kødløs? 🙂

  8. Kære Ane-Marie Kjeldberg,
    Jeg veed, at dette er en gaaaaammel posting, men jeg prøver alligevel, det er en lille observation, som formentlig er ganske overfladisk og unyttig:

    På Google søgte jeg efter

    #Ane-Marie Kjeldberg “Fred og Ro”#

    og får 552 hits.

    #Ane-Marie Kjeldberg “Fred og Ro” Facet#

    giver 2970 hits. Det er den gale vej, om jeg så må sige, tilføjelsen af et ord er en indskrænkning af søgningen, men giver flere resultater. Jeg ved ikke om man kan udlede andet af den søgning end at du er svær at finde, og at du muligvis vil have fordel ved at skrive analyse-ting, kommentarer, jokes, i andre sammenhæng, som kommer ud på avisernes litteratur-sider eller lignende.

    Jeg kender endnu ikke noget til bogen “Fred og Ro” eller til forlaget Facet, så det er lidt ud i det blå at jeg kommenterer her – jeg havnede på denne side ved at søge på

    #Kirsten Nørgaard roman#,

    fordi jeg ville finde den spændende roman, som jeg havde hørt om:-)

    Results 1 – 10 of about 23,100 for kirsten nørgaard roman . (0.13 seconds)

    Min Roman Fred Og Ro « WordPress.com
    kjeldberg wrote 1 month ago : Forfatteren Kirsten Nørgaard har anmeldt min roman Fred og Ro på sin litterære blog. Hun skriver blandt andet: “Sikke … more » …
    wordpress.com/tag/min-roman-fred-og-ro/3/ – 36k – Cached – Similar pages

    Jeg har ikke specielt meget forstand på markedsføring, tro ikke det, men alle ideer er nødvendige nu, hvor du “er på”.

  9. Ved videre-søgning, bl.a. eLounge og “roman-personernes weblogs”, kan jeg se, at du allerede har gjort et godt stykke arbejde med “markedsføring”, så jeg kan kun ønske dig god vind videre fremover!

    Venlig hilsen/Donald

  10. Kære Donald

    Tak for dine indspark.
    Jo, forlaget og jeg har gjort meget for PR og eksponering, både på nettet og i den trykte presse. Desværre er det vanskeligt som (semi)debutant fra et lille forlag at komme igennem til den trykte presse – litteratursider etc. Men et par omtaler, anmeldelser og interviews er det da blevet til.

    Min nylige kronik i Jyllandsposten har tydeligvis også givet interesse for romanen, og der er et par andre artikler på vej rundt om.

    Eksponeringen på nettet er forløbet godt, bogen har fået omtale og respons en del steder, og flere tiltag er i øvrigt på vej.

    På det sidste har jeg været mindre flittig (= absolut fraværende) på nettet pga ferie, sygdom og andre tidskrævere. Men jeg er så småt på vej tilbage.

    Mange hilsner
    Ane-Marie

Der er lukket for kommentarer.

