Hvor kan man købe Kjeldbergs roman?

image003.jpg

Jeg har – mens jeg på grund af mit arbejde (arbejde har fanden skabt, eller hvordan?! 🙂 ) ikke kan få tid til at oversætte den stærkt kritiske tyske anmeldelse af min roman – fået en del forespørgsler om, hvor min bog om en tysk mindretalsfamilie kan købes.

Svaret er:

Fred og Ro kan hjembestilles til alle danske boghandler. Ydermere ved jeg, at en række sønderjyske boghandler ligger inde med bogen, bl.a. en boghandel i Tønder og en i Rødekro. Også en sønderborgsk boglade har, så vidt jeg husker, romanen på hylderne.
Boghandlen i Ry har ligeledes bogen – samt boghandlen i indkøbscentret SMS i Torshavn på Færøerne!

Desuden kan bogen bestilles direkte på alle netboghandler, fx på eLounge.

3 kommentarer

  1. Da Tina og jeg var i Skørping forleden, ledte vi forgæves efter din bog…til gengæld stod der en marineblå slørhale og viftede med gællerne på boghandelens bedste plads.

    I går var jeg i Fields i Ørestad, og fik straks øje på fiskesmilet på hylden med det nyeste og hotteste…men ingen fred og ro.

    Jeg spurgte efter den – og fik vist sat en sommerfuglevinge til at vifte lidt.

  2. – det var GAD i Fields, som forhåbentlig nu gider lidt mere 🙂

  3. Nej, jeg er ikke så mange steder… Går også og savner mig 😉
    Du er en perle, Beo, at du har sat Gad i gang med at gide!

Der er lukket for kommentarer.

