Kjeldbergs hemmelighed

Jeg ved noget.
Om mig.
Men jeg må ikke sige det sådan rigtigt.
Det er noget om min nye roman Caritas. Jeg har arbejdet den om, og den er egentlig ikke helt færdigpudset.
Men nu er der et forlag… som eh… ja, jeg har altså ikke sendt den ind, – men der er et forlag, som gerne vil se den. Altså, man vil gerne have, at jeg sender den ind – selv om den ikke er helt færdig.
Man vil gerne se på den, overveje den.
Altså overveje den til øhh – – udgivelse…!

Jeg har ikke lov at sige mere, og intet er jo heller sikkert. Men hvor var det en god – og temmelig overraskende – opringning at få midt i en megatravl arbejdsdag!

7 kommentarer

  1. Sådan!Kom igen Ane-Marie. Jeg glæder mig til dit næste værk. 🙂

  2. Hvor er jeg GLAD på dine vegne. Du fortjener det SÅ meget. Kram

  3. aj hvor fedt!!! Tilykke lykke! Og mer lykke! 🙂

    Kh
    Lonni

  4. Kjeldbergs fornemmelser for ord! Jeg er SÅ glad på dine vegne. Gisp hvor er det spændende!!!

  5. sådan!

  6. Du kører dælme med klatten – må man gerne være lidt misundelig?

  7. I er SØDE 🙂
    Tusind tak. Nu må vi så se, hvordan det går. Måske er det for skrap kost, jeg har fået skrevet sammen der – eller ikke skrap nok?

Der er lukket for kommentarer.

