Nestorens dom over mig

798068_justice.jpg

Så kom den endelig, nestorens dom over mig! Nu kan den ses på nettet, sort på hvidt, vurderingen af 6-7 års arbejde.

Dommeren er Kåemer Asmussen, anmelderkorpsets nestor hos Fyldepennen.dk. Han er en anmelder, hvis belæsthed, kvalitetssans og menneskekundskab jeg har stor respekt for.

Men hvordan ser han på min Fred og Ro, som Der Nordschleswiger hadede og Sentura elskede? Læs hellere selv her!

————-

(PS. Kåemers anmeldelse var allerede færdig ultimo maj, ved jeg, – men Fyldepennen er et populært og travlt sted, så derfor kommer anmeldelsen først på nu.)

3 kommentarer

  1. Endnu en velfortjent god anmeldelse. 🙂

  2. Det er en flot anmeldelse, som Fred og Ro absolut fortjener!

    Respekt og diverse håndtegn kastes herfra 🙂

  3. Tak, I rare to 🙂

Der er lukket for kommentarer.

