Blogutroskab

743036_lipstick_kiss.jpg
Jeg har valgt at være utro. Jeg vil gerne opleve nye berøringsflader, nye tilgange til mig, nye inspirationer – nye mennesker.
Så jeg render lidt rundt og forsøger mig. Det er vældig givende, forfriskende, nogle gange temmelig overraskende. Enkelte gange længes jeg heftigt hjem til det velkendte og trygge. Heldigvis er det her stadig, og jeg kan lade mig falde i de arme, jeg kender, i de omgivelser, som er næsten så velkendte som min egen håndtaske (der ret beset er en skuldertaske af jordemoder-dimensioner). Det ER jo også her, jeg hører til, ingen tvivl om det. Men herligt at få lidt ved siden af.

Og altså for en ordens skyld: Det er bloggen, jeg er utro – denne blog, Kjeldbergs nye Drops, – idet jeg har oprettet et par eksperimentalblogs i andre blogosfærer 🙂

Nogle gange giver det “bare” et par andre/nye læsere, andre gange giver det nye mennesker, men også en helt anden tilgang til mig og mit skriveri – og ligeledes en helt anden måde at kommunikere på fra min side.
Jeg er sikker på, at det er sundt og lærerigt.
Men det her ER nu hjemme.

Utro af tastefingre, tro af hjertet.
Dét er madam Kjeldberg.

5 kommentarer

  1. You naughty girl! Det er vel ham Hagmund, som har lokket dig med ud på et skråplan – og hvor ofte ser vi efterhånden ham i den hjemlige andedam?
    Don’t go breaking my heart, Ane-Marie – er du væk i længere tid af gangen, så smid i det mindste en adresse, hvor man kan nå dig. Please! Eller skal vi til at efterlyse dig i programmet Forsvundne danskere? :-I

  2. Fnis. Ja, han er en værre en, ham Hagge :-).

    Sandt at sige tænkte jeg: “Hvem f***** er Hagmund?” – men nu ved jeg det!
    Desværre ikke så meget som ser han vist til min side. Hrmmff!! Jeg må til at klapre lidt med bogomslaget eller vifte hedt med siderne – måske det hjælper?

    Men jeg kan altid genfindes under uret her i dropskogeriet – med en bog mellem tænderne og en rose i øret (eller en torn i øjet?)

    Det ER jo her, jeg hører til 🙂

  3. Hvad er det for en blog du har kysset? 😉

  4. Jae, HVEM har Kjeldberg kysset med? 😉

    Jeg var lidt løs på tråden blogwise en overgang, men det ene “sidespring” er nu nedlagt igen. Det andet findes stadig et sted ude i den store verden, men sandt at sige er jeg ikke så flittig til at dyrke det.
    Wordpress har mit hjerte! 🙂

  5. Og så er der selvfølgelig stadig lidt rester af den gamle urbanblog… Og Miriams, Hannes’ og Bolles blogs ligger der også endnu. Én om e-bøger er vist også stadig et eller andet sted.

    Sikke dog en redelighed!

Der er lukket for kommentarer.

