Liste over forfattere på strejf

Her kan du se en liste over, hvilke forfattere der (så vidt Kjeldberg er orienteret) allerede har doneret et eller flere af deres værker til Book-Crossing:
(klik på forfatternavn for at se donerede bøger)

Spacemermaid
Boel Harning
Ane-Marie Kjeldberg
Poul Høllund Jensen
Lonni Krause
Bent Otto Hansen
Reinhard Klahn
Kirsten Nørgaard

På trapperne:

Kim Leine (afventer nytryk) – Kalak

Listen opdateres så løbende, som tiden tillader.

Læs nærmere om projekt forfattere på strejf her.

16 kommentarer

  1. jeg er helt vild med book-crossing konceptet =) – jeg har en engang placeret en dansk bog på l’ecole de beaux arts i Paris og den blev taget af en dansker.. det er sådan et dejligt pudsigt initiativ =)

  2. På trapperne vil jeg nu ikke sige. Jeg kommer til DK midt i november.

  3. Tak for dejlig opbakning, Henriette W.A. Og velkommen i Dropskogeriet her :-). (Og for resten elsker jeg, at noget kan hedde noget så skønt som l’ecole de beaux arts…)

    Kirsten: Der findes lange trapper 🙂 . Kim Leines trappe er lige så lang i øvrigt. I støtter aktivt ideen om litteratur på gaden, frisk fra forfatterhånd – det er hovedsagen. Og det er jeg rigtig glad for. Er blevet ret forelsket i tanken om de rejsende bøger…

  4. gud – jeg troede jeg var der 🙂 hvordan kan jeg avancere op til Jer?
    Kan du se hvad jeg mangler at gøre?

  5. Jeg tror bare, du mangler at gå ind i release book ovre på Book-crossing og taste et par oplysninger (når du er inde under Nødvendige Ruter). Jeg var ikke helt sikker på, om du havde lagt bogen ud i verden – men jeg vil flux opgradere dig her på bloggen 🙂

  6. Herligt! 😉

  7. Det er så hyggeligt 🙂 Begge gange fik jeg dunkende hjerte og blev faktisk nervøs. Som om at jeg skulle stjæle noget eller lagde en bombe.

  8. Sådan som Space beskriver det, havde jeg det også i formiddags…mand, hvor var det altså sjovt at lægge min lille grå bog på en flettet stol, og så liste sig ud af bygningen som om jeg havde stjålet døbefonden.
    Og bogen var sirligt udstyret med hele tre forklarende mærkater, som Ane-Marie så venligt havde sendt til mig.
    Konceptet er småt genialt.
    Især når ser på hjemmesidens verdenskort, og der i løbet af 1 minuet popper små pile og skilte op fra alverdens storbyer, hvor den-og-den bog lige er blevet frigivet.
    Det er en slags folkebibliotek på brugerplan.
    Meget højskoleagtigt, faktisk.
    Nu er jeg spændt på hvilken skæbne min rejsebog får.

  9. 🙂

    Dejligt, at I også synes, det er spændende. Jeg krydser fingre for vores bøger.

    (Det verdenskort er rigtig sjovt, Beo 🙂 )

  10. I eftermiddag blev min “Kote 0” sluppet fri på Café Gemmestedet i Århus.

    Kirsten

  11. Herligt, Kirsten.

    Det ville være rigtig skønt, hvis finderne så var rigtig flittige til at indrapportere på Bookcrossing, men konceptet er jo lidt uprøvet i DK, så nogle findere er måske lidt tøvende. Men forhåbenligt vækker bøgerne glæde alligevel!

  12. Ja, det håber jeg også på.
    Apropos styr på bøger: jeg har lånt din Fred og Ro ud – og kan nu på klassisk vis ikke huske til hvem..tsk, tsk…
    😉

  13. Vedkommende har nok givet den til Bookcrossing – suk…
    😉

  14. Jeg er virkelig så glad ved at høre, at bookcrossingsystemet fungerer – også for én af Forfatterne på Strejf.
    Håber, at vi andre også bliver indrapporteret en gang…

  15. […] Kirsten Nørgaard har doneret sin digtsamling Kote 0 til Bookcrossing i projekt Forfattere på Strejf – og bogen er blevet fundet, og løsladt igen! Hvem finder den næste […]

Der er lukket for kommentarer.

