Advarsel: Undgå at blive årets blog

blogpris120x120.pngPå BlogMagasinet vil man kåre en årets blog. Alle kan være med til at nominere – indtil 1. dec. 07, hvorefter der vil blive foretaget en afstemning på BlogMagasinet.

Hvis din blog bliver udnævnt til Årets Blog, vil du modtage en række gaver fra sponsorer, herunder et eksemplar af min roman Fred og Ro.
Hvis du vil være sikker på at undgå denne bog, er det med at knokle for at gøre din blog så kedelig og umulig, at ingen vil hverken nominere den eller stemme på den :-). Læs mere om projekt Årets Blog her.

Blandt præmierne er dog også sager som en Moleskine notesbog og digtsamlingen Opløselige af Bent Otto Hansen.

5 kommentarer

  1. Tak for advarslen!

    Hvad HELVEDE er blogmagasinet?

  2. Blogmagasinet er en ugentlig podcast om den danske blogosfære for HELVEDE. 🙂

  3. Så fik vi vist – VED MINE HIMMELBLÅ! – dén slået på plads, som de sagde i en vis julekalender en gang
    🙂

    Og selv tak, morfar.
    Samt tak for begrebsafklaringen, Rasmus. Dejligt initiativ – både Blogmagasinet og nominationsspøgen – til øget kendskab til alle hjørner af den danske blogosfære.

  4. Jeg stemte på en der tegner fantastisk godt! (og det var ikke mig selv) 🙂

  5. Jeg har faktisk slet ikke nomineret nogen endnu – for der er så mange, som kunne fortjene prisen, at jeg slet ikke kan finde ud af at vælge. Kan man mon nominere flere blogs?

Der er lukket for kommentarer.

