Det er skønt at være forfatter

Det er spændende. Nu er de i sving med en gang hjernestorm – illustrator, forlægger og forfatter (mig selv, sagde hunden) – til forsiden på den nye roman (den som ikke hedder Caritas!). Og hvad kommer der ikke på bordet?
P.S. Krøyer med et twist, strittende tissemænd, Munchs Skriget, Siegmund Freud som tegner, vejskilte, yo-yo’er, syndefaldsmyten, kaffereklamer med heste i håret (!).

Nu er jeg om muligt endnu mere spændt på det omslag!
Bevæger vi os hen mod noget trompe l’oeil?
Bliver det spækket med symbolik?
Bliver min ene hovedperson et træ?

Følg med her på kanalen!

Og hvor er det bevægende at opleve sit eget skrevne univers fostre andres sprudlende idéer – og der igennem se sit univers være kommet til liv, forurolige, blive forstået og brugt

2 kommentarer

  1. Åh…det lyder rigtig spændende.

    Jeg vil også lige ønske dig et godt skriveophold (heldige asen!)!

  2. Jeg er SÅ spændt på den forside.

    Tak for de gode ønsker – og jeg føler mig også som et meget heldigt asen 🙂

Der er lukket for kommentarer.

