Kjeldberg har nomineret

blogpris120x120.pngSå fik jeg endelig gjort det. Nomineret til Årets Blog på Blogmagasinet.

Da jeg ikke kunne vælge, nominerede jeg fire styk. Kunne med lethed have foreslået fire mere. Jeg har en del favoritbloggere, opdager jeg. Men nu blev det ved fire. Man kan også udstille sit vægelsind for voldsomt 🙂 .
Alle fire var ovre i det litterære – livsnært litterære, hvis man kan kalde det sådan.

Gad vide, om én af dem bliver Årets Blog? Måske går “folkeopinionens” interesser i helt andre retninger?

Man kan nominere indtil 1/12. Herefter bliver der afstemning på Blogmagasinet. Til nu er der nomineret 54 forskellige blogs. Egentlig ret imponerende.

Der er præmier til både vinderen og andenpladsen.

Et fint og morsomt tiltag til at få os til at kigge ud over vores egne blogcirkler og opdage nyt.  Glæder mig til at se alle nomineringerne.

