Lækker, skræmmende Marcipan

Åh, jeg får åndenød. Hver gang jeg kigger på den.
Den er så flot. Lige som den skal være.
Tiltrækkende. Lækker.
Mærkelig. Vildt ubehagelig.
Skræmmende.

Den kom forleden, og jeg har gået og nydt den alene. Men nu kan jeg ikke holde mund mere.

Det er skitsen til Marcipansøstres forside. Min roman, som kommer ud i foråret.
Åh, den er dejlig, den tegning. Jeg har ikke lov at vise den frem, heller ikke sige for meget om den. Men I kan godt glæde jer, hvis omslaget bliver, som skitsen ser ud til! Den spænder buen højt, kontrasterne er store, legen med modsatrettede forventninger går lige til kanten.
Tamara Lara, hun kan :-).

4 kommentarer

  1. Det er garanteret en marcipangris i nonnedragt!

  2. Uhm – får sådan en ustyrlig trang til marcipan 🙂

    Held og lykke med romanen Marcipansøstre.

    Hilsen
    Min nabos hund (marcipanfreak)

  3. Ja, fru Kjeldberg, De har altså ikke valgt verdens ringeste designer, uden at jeg selvfølgelig kan udtale mig om den nyeste skitse.
    Men spændt, det må man være. 🙂

    Måske man kunne løfte en lille flig?

  4. Hej, Milos Vendettas og Nabohund :-). Hyggeligt at se jer her. Men njaaai, MV, det er ikke HELT rigtigt. Vent og se, når forsiden kan offentliggøres!
    Og tak Nabohund :-).
    (For resten er jeg også marcipan(brøds)freak (dog kun, når de er fra Anton Berg), men titlen på min bog (i sammenhæng med bogen), gør mig faktisk ikke marcipanlækkersulten…)

    Du har ret, Reinhard, hun er en skrappert til forsider, Tamara.
    Om fligløftningen må vi lige forhandle… 😉

Der er lukket for kommentarer.

