Biblioteker gi’r mig en plads i solen!

fred_stor1.jpg

Nogle biblioteker har i øjeblikket en kampagne, “Læs en debutant”, hvor forskellige af 2007’s debutanter anbefales. Igen på flere lister går fx Kim Leine og Henriette E. Møller. På 4 biblioteker er disse imidlertid blevet set i selskab med – mig!
Jeg er benovet, beæret – og meget glad 🙂

Få syn for sagn. Ane-Marie Kjeldbergs Fred og Ro i godt selskab 🙂 :

Herning Bibliotekerne

Holstebro Bibliotek

Thisted Bibliotek

Lemvig Bibliotek 

6 kommentarer

  1. Det var da godt at din roman er kommet med:-)

  2. Ja, jeg er rigtig glad ved det skulderklap til bogen 🙂

  3. Var lige ind for at kigge på bibliotekerne. Det var da ikke så tosset. Ud over kendskabet til den omtalte bog må man jo også forvente, at det tiltag er med til at snige forfatterens navn ind under huden hos læserne. Og det er jo ikke så ringe med hensyn til den næste bog heller.

    PS: Fælles aftensmad i aften, Kjeldberg?

  4. Nej, alt i alt er det rigtig dejligt, at man har fundet bogen værd at nævne – der er jo en del danske debutanter at tage af.

    Fælles aftensmad? Nu må jeg vist rødme! 🙂

  5. Godt initiv fra bibliopaternes side – congrats!

  6. Ja, det er virkelig skønt med sådan nogle initiativer. Og især i betragtning af, at bibliotekslektøren ikke var ubetinget vild med bogen (bl.a. var hun uenig med en del anmeldere og kommentatorer og fandt, at mit sprog og bogens psykologi ikke var ganske i orden), er det jo dejligt at få sådan et skulderklap fra en del af biblioteksverdenen.

    Tak for grats’ene :-).

Der er lukket for kommentarer.

