Forlaget gav mig en kurv…

34850_get_this_off_me___.jpg

… en mundkurv nærmere bestemt. Bare en lille én, men faktum er, at der endnu ikke må publiceres noget mere præcist om min nye romans indhold.

Årsagen: At romanens emne er såpas usædvanligt, at man ønsker at ”sikre det”, indtil vi er lidt nærmere udgivelsen. Af samme årsag – og desuden fordi omslagets stil og teknikker er så nyskabende – må forsiden ej heller offentliggøres endnu.

Jeg er ved at gå til af lyst til at løfte slørene for både det ene og det andet – men samtidig forstår jeg godt forlaget.
Ikke fordi jeg tror, at nogen på et par måneder ville skrive og udgive en roman med samme tema som Marcipansøstre, eller at samtlige illustratorer i verden flux vil kaste sig over Tamaras superidé (selv om den må være inderligt fristende) – men jo, både romanens og omslagets idé kan lige så godt få lov at stå ene, så langt som muligt.

Det er lidt spændende sådan at være omgærdet med hemmelighedskræmmen og munde lukket med syv segl…

Hmm, måske skulle jeg krybe i en bankboks for en sikkerheds skyld…?

12 kommentarer

  1. Wow

  2. jeg har en bankboks som du og dit manuskript gerne må låne. 😀
    Lover, ville kun læse lidt i det……

  3. Jeg blev ret forskrækket, da jeg læste overskriften 😦

    Men det er da fedt 🙂

  4. Tina T. og J. : 🙂

    Lisbeth: Jeg kan godt se, at den kunne virke lidt ildevarslende den med kurven… Men du har ret, mundkurven og dens implikationer er egentlig ret fede 🙂

    Harning: Tak for bokstilbuddet – det lyder fristende… 🙂

  5. Det synes jeg også er helt ok – det er godt at sikre materialet – og så ka vi andre være dobbelt-op spændte sålænge 😉
    Kh

  6. det lyder dælme spændende det der Miss K.! Glæder mig til at se mere….

  7. Mystikken breder sig. Alt dette hemmelighedskræmmeri er i sig selv med til at skærpe og fastholde interessen for dit nye værk. Vi glæder os i denne tid.
    🙂

  8. Kære Lonni, Storm og TC

    Ja, I har ret, det gør det faktisk ret spændende :-). Jeg føler mig snart helt eleusinsk mysteriøs …

    Men ihhh, hvor ville jeg gerne kunne afsløre alt muligt – NU!

    Kærlig hilsen
    Kjeldberg, nu som Hemmelighedskræmmer

  9. […] sensuelt mørkblå, foldet “stof”baggrund hviler omslagsbilledet – som jeg ikke må beskrive. Men jeg vover alligevel at fortælle, at det er et fantastisk stilblandingsprodukt, som i […]

  10. […] at det går – i relation til min “mundkurv” fra forlaget – at jeg lader sådanne småstumper sive… (Kan simpelthen ikke holde ud at tie […]

  11. […] har set, er der fra en kulturredaktion allerede indløbet en bestilling på et anmeldereksemplar af Marcipanen. Dette inden der er udsendt pressemeddelelser om sagen – og inden den er at finde på […]

Der er lukket for kommentarer.

