Frilæsning der giver friske fjender

120177_browsn_u.jpg

Nyeste:
Formentlig fra 14 dage før udgivelse vil de tre første kapitler af Marcipansøstre ligge til fri læsning på forlagets hjemmeside.

Er lige gået op for mig, at historien allerede i disse tre indledende kapitler bliver ganske ligepå. Som en rar bekendt skrev til mig for en tid siden, her citeret frit efter hukommelsen:

“Uroen omkring Fred og Ro dæmper sig forhåbentlig – om ikke andet gør den nok, når Marcipansøstre udkommer og giver dig nye og friske fjender”.

Og dem skal jeg nok få, de nye fjender, – læsning af de tre frikapitler vil formentlig være grund nok for visse.

Hvad er jeg egentlig ved at vove mig ud i?

4 kommentarer

  1. Rigtig god ide.
    Jeg vil glæde mig til at læse de 3 kapitler.
    Jeg er sikker på at den ide vil lokke mange nye læsere til: købere til din bog.

  2. Kære Skuffe

    Tusind tak for de rare ord.
    Det er dejligt med opmuntring i en ret nervøs før-udgivelsestid.

    Mange hilsner
    Ane-Marie

  3. Jeg forstår ikke at et forlag vil udgive sådan noget. Alene coveret.

  4. Forlaget Facet er et modigt og modent forlag – det tør stå på de mest sårbares side.

    Og nu synes jeg, at vi skal se frem til, at min Marcipansøstres bagsidetekst og andre mere konkrete oplysninger om romanen kan offentliggøres.

Der er lukket for kommentarer.

