Sig mig hvad du læser – og giver væk

451851_coffe_book_session.jpg

Vil du se en liste over værker, som for nylig har været til særlig inspiration for min skriveproces? Se under “Læsninger” i spalten ude til højre.

Hvilke bøger har inspireret dig i dit arbejde eller i livet som sådan i den seneste tid?

Hvilke bøger giver jeg væk? Det ser du under “Jeg gav disse boggaver for nylig” – også ude til højre.

Hvilke boggaver har du givet på det seneste?

Kjeldberg vil vise det hele! Nu!

amcloseskraa208.jpg

Nu PLAGER jeg min forlægger for at få lov at vise alt her på bloggen! ALT!
Jeg kan ikke vente længere! Jeg vil ud med det! Den er så forbandet flot at se til – og jeg er så spændt på, hvordan den bliver modtaget.

Åh-hjælp! Jeg revner snart!
Jeg vil vise det!
ALT!
Billede af Marcipansøstres flotte, uhyggelige, lækre, ækle forside! Bagsideteksten i hel og ubeskåret version!

Mon det hjælper, hvis jeg stamper i gulvet?!