Forfatters finmotorik udsat for hårdt pres

Fik i går aftes besked om, at mit forlag Facet har fået en henvendelse, som kunne blive virkelig interessant for min roman Marcipansøstre og dens liv ude i den virkelige verden.
Og dette endda inden der overhovedet er udsendt så meget som én pressemeddelelse eller noget i den stil. Jamen dog!

Min forlægger har – hvilket jeg sætter megen pris på – taget sig tid til en grundig samtale med mig om sagen.

Nu må vi så se, hvor det bærer hen – og om der bliver noget spændende at afsløre på bloggen på et tidspunkt :-).

Jeg bider negle og krydser fingre på én gang. (En lidt kompliceret proces, som stiller store krav til finmotorikken.)

2 kommentarer

  1. Lyder godt nok spændende.

    TT

  2. Ja, hvis det bliver til noget, så kan det virkelig blive spændende. Uhh!
    Vi må se, hvordan det udvikler sig…

    Bider stadig negle 🙂

Der er lukket for kommentarer.

