“Grænseoverskridende sexlege”, “fine tidsbilleder”

marcistabel.jpg

“grænseoverskridende sexlege”

“fine tidsbilleder” 

“Sprogligt og fortælleteknisk fungerer historien upåklageligt”

Dette er et udpluk af bibliotekslektørens udtalelse om min roman Marcipansøstre, som udkom i dag.

Jeg har ikke lov at gengive hele udtalelsen, men kan videregive, at den er indlevet og engageret – og uden negative anmærkninger.

Jeg er overvældet glad.

Interesserede kan i øvrigt få hele udtalelsen ved henvendelse på biblioteket.

 

14 kommentarer

  1. Altså, Kjeldberg, du får os til at sidde her ved skærmen hele dagen i åndeløs spænding…som ved en månelanding eller noget i den stil!
    Til lykke med lektør-udtalelsen!

  2. Tak skal du have, Kirsten 🙂

    Jeg føler mig også mest af alt som en, der er faldet ned på månen, eller fra den, eller noget…

  3. Uanset, om De nu er faldet fra eller på månen, kære fru Kjeldberg, så håber jeg da, at De medbringer en skrivemaskine, så De snarest kan følge succesen op med flere gode historier.

    Tillykkelykkeykkeke også herfra. 🙂

  4. … eller når vi venter på at valgresultaterne skal tikke ind…

  5. Valg, Kirsten?…ved du noget jeg ikke ved – eller er du stadig stærkt påvirket af resultatet af det seneste lokalopgør i fodbold i dit ‘hood? 😉

  6. Nej b.o. hansen, jeg mener stemningen, som det lykkes for Kjeldberg at piske op, mens vi venter på reaktioner, anmeldelser osv…
    det er så spændende, at jeg lige må ind og kigge en gang i mellem…

    Og lad os nu ikke hænge os for meget i det lokalopgør, vel? VEL? Må Beo godt moppe mig her på dine sider, Kjeldberg? Må han?
    😉
    Vi tænker positivt her og holder fast i, at AS ROMA nu puster kriseramte Inter ret så kraftigt i mesterskabs-nakken.

  7. Kære hr. Reinhard – altid en skrivemaskine i lommen, altid! Det er klart!
    Tak for lykkerne og ønsket om flere historier :-).

    Nænej, Be O Hå og Kirsten, her må hverken moppes eller mobbes på denne blog – men hvis B.O. Hansen vil vaske mit køkkengulv, må han godt. Eller hvis andre vil for den sags skyld? Det nusser, og jeg kan ikke nå det. Den der arbejdsopgave skråler stadig (højere og højere!), og så sidder jeg og fedter med en henvisning til en artikel, som jeg ikke kan finde noget link til, og så skal jeg til at scanne og klippe, og det er så bøvlet…

    Men hvad med SIF? råber jeg bare lige da! (Findes de stadig? Drengene talte om dem, da jeg gik i skole, men jeg er fodboldignorant på det imbecile stadium, så jeg aner ikke en brik…)

    Frispark! råber jeg. Ja, jeg gør! (Øh…?)

  8. Åh nej! En stavefjel af de store fra min hånd…gulp! Jeg må gå u ndr jodren et støgge tid…

  9. (Vi mobper den bare lisså disket ind under guldtæppet, kræe Kristen)

    Vemlig hlisen
    Kljedbreg

  10. God lektør!

    Sikker på, det er fortjent

    Tillykke igen.
    Glæder mig til bogen

  11. Flot.

    Naturligvis fungerer det sprogligt og fortælleteknisk upåklageligt!

  12. Det virker mærkeligt, at du ikke har lov at gengive hele anmeldelsen, og at du heller ikke kan angive et link til den.
    Meget diffust.

    Så kan vi ikke se det hele….

  13. Jeg skal gøre mit til, at INGEN biblioteker tager denne bog ind på hylderne.

  14. Tusind gange tak, Lisbeth og J. I er bare søde :-).

    Barbara:
    Lektørudtalelser må af copyrightårsager ikke offentliggøres før ½ år efter udgivelsen af et værk.
    De findes også først i linkbar version efter dette tidsrum.

    Hvis du er i tvivl om min fremstilling af forholdene omkring lektørudtalelser generelt, kan du klikke på dette link (det er til en faglig biblioteksblog).

    Vedr. lektørudtalelsen om Marcipansøstre: Du kan som sagt bestille den i sin helhed på dit eget bibliotek.

    Dette med at hindre bibliotekerne i at tage Marcipanen på hylderne har jeg besvaret i den anden post, hvor du lagde den samme kommentar.

Der er lukket for kommentarer.

