Ud- og prisgivet

marciud.jpg marcistabel.jpg

Denne er dagen, hvor Marcipansøstre kastes i grams. Gad vide, hvad dagen – eller de næste – bringer.

Jeg holder vejret.

Og sender imens min litterære læremester og sparringspartner siden 2001 en dybt taknemmelig tanke.
Og min forlægger.
Samt opbakkende venner og bekendte – også dem fra blogs mv.!
Og sidst, men bestemt ikke mindst min lille familie, som har holdt mig ud gennem skrive-op- og nedture i årevis.

For uanset om der nu bliver et større eller mindre salg, uanset om der kommer en, nul eller fem anmeldelser og uanset deres karakter – så er det altså fedt at stå der med en nyfødt roman i hænderne. Jeg har arbejdet længe, jeg har gjort mit bedste, og nu er den der – og gennemsmuk ser den ud. (Og dette sidste kan jeg takke illustrator Tamara Lara for!)

Dyb vejrtrækning – og kom så an, dag!

9 kommentarer

  1. Du har været tidligt oppe i dag – kunne du ikke sove?
    😉

    RIGTIG HJERTELIG TIL LYKKE MED UDGIVELSEN!

    Knus

    Kirsten

  2. Tillykke endnu engang – jeg iler til nærmeste boghandel en af dagene, for jeg vil da smage på marcipanen (uha – det kunne tolkes forkert)!

    Jeg har også netop modtaget min digtsamling på tryk – og ja – det er sgu vildt. Ligeledes er der udsendt anmeldereksemplarer – meeeeen mon dog nogen gider anmelde en digtsamling og endda en selvudgiveragtíg en – I doubt it 🙂 Hvis du ikke har set det, kan den bestilles online allerede nu.

    Good luck to you – glæder mig dælme til at læse dit værk!

  3. …og nu er bogen bestilt til levering i Italien!

  4. Hvor er det SPÆNDENDE! Jeg kan godt forstå, at du er nervøs, for det er jo altid vildt og farligt at kaste sit værk ud til verden. Men mon ikke de tager godt i mod den. Jeg glæder mig i al fald til at læse den!

  5. Det er bare så spændende.
    TILLYKKE. 😀

  6. Uhhhhmmmm…..Een glæder dig”, som Gustav Wied ville have udtryk det 😀

  7. He-he nej, Kirsten, jeg sov ikke så godt i nat 🙂 .
    Og tusind tak for bestillingen til Italien. Spændt på, hvad du vil synes om sagen…

    BS: Tak for Marcipanopbakningen, håber du vil synes om smagen af mit produkt 🙂
    Tillykke med dine Barberbladshologrammer! Al god vind for dem. Jeg GLÆDER mig til at læse dem.
    Anmeldelser – hvo intet vover, intet vinder – og hvordan med MetrOrd?

    Henriette: Tusind tak for medfølelsen. Jeg har rystet grundigt på hænderne i et par dage. Nu føler jeg mig mest bare totalforvirret og ved siden af mig selv…
    Dejligt, hvis du vil læse mit “barn”. Jeg har faktisk ikke fået læst din Jelne endnu, men læste lige for nylig din beskrivelse på din hjemmeside af tildelingen af arbejdslegatet – og din sprogrytme fangede mig fuldstændig ind, så nu SKAL bogen læses – snarest! 🙂

    Harning: Tak skal du have. Sikken en dag, det har været!

    Silhuet (i Menneskemortensens skikkelse 🙂 ):
    Tak, du. Håber, bogen kan leve op til forventningerne 🙂

  8. TILLYKKE!

  9. Tak skal du have 🙂

Der er lukket for kommentarer.

