“Blogging with a purpose”-award til disse fem…

Harning har givet mig en “Blogging with a purpose”-award (med en smuk begrundelse). Den skal jeg give videre, hvis jeg vil lege med.

Det vil jeg godt 🙂

“Blogging with a Purpose”.


Hermed reglerne:

1. Nominerede blogge skal nominere 5 personer, som ikke har modtaget prisen.

2 De nominerede blogge skal have et formål

3. I indlægget om prisen skal der laves et link tilbage til denne blog

4. De nominerede blogge skal lægge award-logoet på deres blog. Logoet skal linke tilbage til denne blog (jeg går ud fra, der menes oprindelsesbloggen, red.)

Og jeg nominerer følgende (og deltag kun, kære nominerede, hvis I bryder jer om denne lille “spøg”):

Stensamler, som blogger for poesien, med poesien og af poesien

Brian Storm (Ørnbøl), som gør cirka det samme og supplerende vistnok har samme nydelse som jeg selv ved at lege og arbejde med PR-muligheder og gå og analysere på dem bag kulisserne (tror jeg nok! Måske fornemmer jeg forkert!)

Ordholder, som blogger for en unik kombination af litteraturen, fagligheden, kreativiteten og følsomheden og ikke går på kompromis med det, hun tror på

Reinhard, som venligt og uden at gøre væsen af sig – men med sproget og skarpsynet i sin magt – blogger for sit forfatterskabs iboende talen for rimelighed mellem mennesker (herunder mellem børn og voksne) – og i det hele taget for denne rimelighed, som ligger ham dybt på sinde

Den stille pige, som blogger på familiens side og med en stilfærdig, men vedholdende hengivenhed og empati for og med sit barn og dermed for alle børn, som ikke lige passer 100% i vores hurtige samfunds praktiske standardkasser

14 kommentarer

  1. Tak Kjeldberg! Jeg er beæret. Jeg må så prøve at sende stafetten videre.

  2. Tusind tak for nomineringen. Den lyser op i mine blå timer, som er lidt for talrige i denne tid! 🙂

    Jo, jeg vil gerne lege med. Dog er jeg lidt usikker på, om man må nominere allerede nominerede blogge?
    Det ser jeg ikke noget om inde på “Blogging with a purpose”. Det logiske ville vel være, at man skulle skaffe nye nominerede, som der så siden kunne stemmes på, eller hvad?

  3. Og hvordan får jeg lige lagt banneret ind, så det linker tilbage til Award-siden?
    Hilfe! Er det mon blogspot.com, der ikke giver mulighed for det, eller er det bare mig, der som sædvanlig viser mig som computerteknologisk analfabet?

  4. Håber, de blå bliver mere pink snart, TC.

    Nej, det er kun unominerede blogge, man må nominere, så vidt jeg forstår.
    Jeg tror egl. ikke, der skal være nogen afstemning, tror bare, det er en lille hyggelig stafet gennem interessante blogs…

    Logoet – hvis du nu kopierer det direkte fra min blog – ikke som “kopier billede”, men bare som “kopier” – bringer det så ikke linket med sig?
    Ellers kan du gøre, som Harning vist har gjort, blot “snyde” lidt og lægge en linje ind over eller under logoet med ordene “Blogging with a Purpose” og så en linkning på disse ord.

  5. :-), Kirsten
    Ja, det er lidt svært at vælge – for alle blogger vel med et forrmål?
    Og der er jo nok flere end fem, der blogger med et formål, som man kan se noget i…

    Men jeg synes, det er en sjov lille idé til belysning af, hvordan andre anskuer bestemte blogs.

  6. Mange tak, Kjeldberg. Jeg er meget, meget beæret og rørt! 🙂

    Ved ikke om jeg kan finde overskudet til at sende stafetten videre. Men jeg er meget glad for den nominering. Tak for den flotte begrundelse!

    Hilsen Juniors mor

  7. Tusind tak for nomineringen – så bliver man helt til en lun jyde 🙂

    Jeg spekulerer p.t. på, om jeg vil give den videre – måske er det lidt for facebook agtigt – hmmmmm, den skal jeg altså lige tygge på. Men mange tak 🙂

  8. Helt, helt i orden, Stille Pige. Jeg forstår godt, hvis du ikke har overskud til den sag.
    Alle de bedste ønsker for dig og Junior.

    BS, helt O.K., hvis du ikke vil være med på legen.
    Jeg så den blot som en uforpligtende måde selv at få et kig på blogs, jeg normalt ikke besøger – og for at give andre et kig ditto.
    Og for at sætte ord på blogges “kvaliteter” og se andres ord om samme.
    Jeg er så uforbederligt nysgerrig, at jeg rask væk kaster mig over at være facebooket og alt muligt andet (selv om jeg nu ret beset kun kender facebook som noget visse af mine børn “gør”).
    Men som skrevet ovenfor: Man skal kun deltage, hvis man finder spøgen sjov. Sæ’ føli’.
    🙂

  9. […] Ane-Marie Kjeldberg, der er aktuel med romanen Marcipansøstre, har nomineret min blog til `Blogging with a purpose´award. Jeg er meget rørt over nomineringen og over at være kommet i selskab med fire andre spændende […]

  10. Jeg synes det er interessant at se hvad du som forfatter foretrækker i dette blognetværk, og at få mulighed til at læse dine grunde til det.

    Det er en slags udvidelse af de blogrolls mange bloggere opretter.

  11. Hej

    Meget spændende initiativ! Og hvor er det dejligt at se en ikke-racistisk blog højt på WordPress’ liste.

    ../Hanne

  12. Hej Lisbeth
    Jeg var rigtig glad ved at læse din kommentar – jeg tror, vi deler nysgerrighed!

    Tak Stille Pige, for den søde omtale på din blog. Og alle gode ønsker for dig og din lille familie.

    Hej Hanne, velkommen til – og tak for de rare ord. De luner.

  13. […] Marcipansøstre. Ud over det har hun været så sød at nominere undertegnede og fire andre til en “Blogging with a purpose”-award. Mange tak for blomsterne […]

  14. […] Nb. Det er faktisk anden gang min blog modtager en pris. Første gang var i marts 2008, hvor forfatteren Ane-Marie Kjeldberg nominerede min blog til prisen Blogging with a Purpose. […]

Der er lukket for kommentarer.

