Tabu: Jeg vidste ikke, det var forkert – på Aniston.dk

Øje

“Jeg vidste ikke, at det var forkert”, sagde en kvinde, Josephine, til mig, da hun fortalte om seksuelle grænseoverskridelser, som hun havde oplevet som barn.

“Jeg kunne ikke så godt lide, at det skulle holdes hemmeligt, men meget af det syntes jeg var spændende. Rart, faktisk. Jeg syntes også, at manden var flink”. Hun fik at vide, at det var forfærdeligt. “Og det var det jo også”, sagde Josephine til mig. “Det var jo imod loven”.

[…]

Hun kom til at føle sig selv og især sin lyst og sin sympati – i alle senere sammenhænge – forbudt.

Ovenstående er uddrag af min artikel Et sexoffers skamfulde lyst, som nu er publiceret på onlinemagasinet Aniston.

Artiklen tager udgangspunkt i min roman Marcipansøstre og i researchen hertil.

Læs resten på Aniston.dk.

3 kommentarer

  1. Æv, så vidt jeg kan se, skal man oprette profil og logge ind på Aniston for at kunne se artiklen.
    Det har jeg forsøgt, men uanset, om jeg skriver det ene eller det andet siger maskineriet: “Ugyldigt password” eller “ugyldigt postnummer”. Meget mystisk.
    Men tillykke med publiceringen! 🙂

  2. Profil? Næ, man skulle da egentlig bare kunne scrolle ned direkte inde på linket, så skulle artiklen (og kommentarer, kan jeg se) dukke op helt af sig selv.

    Tak for lykønskningen – og håber så bare, artiklen virkelig kan ses… Ellers må vi lige spørge den redaktør, der har stået for at tage artiklen ind og lægge den ud.

    (Jeg har ikke selv nogen profil på stedet, og jeg kan se artiklen uden problemer. )

  3. Ja, i dag er den der! 🙂 Tak!

Der er lukket for kommentarer.

