BANG! Desillusion, stolthed – og fradømmelse af skyld

To studerende fra Danmarks Journalisthøjskole har skrevet opgave om udvælgelse af bøger til anmeldelse på de landsdækkende dagblades litteraturredaktioner.

I den forbindelse har de interviewet mig – og efterfølgende sendt mig deres to artikler samt konklusionen på deres opgave.

Jeg er efterladt i en tilstand af desillusion, men også en lille stolthed – og en vis lettelse, en følelse af “skyldfrihed”.

Jeg er i øjeblikket ved at forhøre mig om lov til at citere de tos arbejde her på bloggen.

Mere – måske – senere.

4 kommentarer

  1. Det lyder spændende: de kriterier ville jeg dælme gerne have under lup…

    Krydser fingre for, at du får lov at citere!

  2. Ja…det vil jeg også gerne høre lidt om.

  3. Det er virkelig spændende – håber du får lov til at citere!!!

  4. Har desværre endnu ikke fået svar – men jeg håber snart det indløber. Det er faktisk uhyre spændende at læse om disse kriterier.
    Og meget oplysende mht., hvad avisanmeldelserne egentlig har at meddele os.

Der er lukket for kommentarer.

