Jeg elsker udenoms

Sig det ikke til min mand, men …

Jeg tror, jeg er forelsket.

Udenoms.

Altså hvis …

Kan man være forelsket i sit spam-filter?

Jeg er det i hvert fald – vistnok. Filtret på min yahoo-mail nede i hjørnet er bare så dejligt.

Egentlig er det alt for effektivt, for der lander ægte menneskemails i det.

Men et par gange på det seneste, hvor jeg var modfalden over en brise modvind her og der – nu senest det der med, at man kun bliver anmeldt af de “store” redaktioner, hvis man har særlige prydelser på forsiden (nej, jeg taler ikke om de i visse kredse så populære mælkekirtelgehæng, men om navne – på bogomslag, forlagsnavne), har der ved et sikkerhedstjek vist sig rigtig rare, spændende mails i filtret.

Opmuntrende ord, spørgsmål, ros, kommentarer inspireret af mit skriveri.

Det er som at få blomster – helt uventet.

Søde spamfilter.

Søde mennesker, som skriver til det.

Tak.

5 kommentarer

  1. Har du fået min mail?

  2. Det har jeg nemlig 🙂 – svar på vej i dagens / aftenens løb.

    (Også din mail havde mit overeffektive filter fanget. Men dejligt med en positiv overraskelse nok engang blandt alle reklamerne for penis-forlængelse og lukrative hjemmeerhverv, som kun kræver en for-investering på 20.000 kr. 🙂 )

  3. Ja der er sgu ikke meget penisforlænger over mig 😀

    Knus til dig skønne

  4. Håber for resten, du fik min mail? Min yahoo-mail ter sig ofte sært, så man kan aldrig vide…

Der er lukket for kommentarer.

