Marcipansøstre i læseklub?

En redaktør fra Litteratursiden.dk’s Læseklubber har vist interesse for eventuelt at have mig til at deltage i en net-læseklubs debat om Marcipansøstre.

Intet er afgjort, der skal afstemmes med de enkelte læseklubbers planer og ønsker, men jeg er vældig glad for interessen for min bog.
Og jeg vil rigtig gerne deltage i en sådan debat. Det er altid uhyre spændende og givende som forfatter at erfare læseres forskellige oplevelser, fokuseringer og vurderinger.

2 kommentarer

  1. Nu har jeg ikke læst din bog (Det kommer nok 😉 ), men er ivrig deltager i læseklubben.
    Det plejer af være utroligt hyggeligt at have en forfatter med på sidelinjen i debatten – at få nogle flere tanker på fra den kant.

  2. Hej Alice M. – og velkommen til

    Dejligt at høre om gode erfaringer med forfatterdeltagelse i Litteratursidens læseklubber.
    Jeg håber, at det bliver til noget – jeg vil i hvert fald glæde mig, hvis jeg kan bruges på den front.

    Og jeg kan da kun anbefale, at du læser min bog 🙂

Der er lukket for kommentarer.

