Dejlig Marcipandebat på Litteratursiden

[…] jeg havde en fin læseoplevelse da jeg læste bogen , men jeg måtte flere gange lige lægge bogen lidt fra mig,da dine beskrivelser om gruppepres og andet af det der foregår var stærke sager – det er en bog der er til at blive klog på , hvis man som læser gider gøre sig nogle refleksioner, men det er da rigtigt set af anmelderen at forfatterens loyalitet er skjult, måske fordi en sag altid tager sig bedst ud fra alles synsvinkler ?

Sådan siger kommentatoren Connie om Marcipansøstre i Læseklubben “Noget på hjerte” på Litteratursiden.dk.

Debatten på stedet er i fuld gang, og jeg er virkelig glad for de spændende indlæg, der er kommet om min bog. Det er dejligt at “møde” læsere, som har fundet, at bogen er “stærk tobak”, men alligevel har læst med til slutningen – og haft noget positivt ud af oplevelsen.
Læs med her.