Så kom jeg sgu også i Urban!

marcipann.jpg

Jamen dog. På s. 26 i vestudgaven af Urban er der søreme i dag et halvsides interview med mig!
Det var jeg ikke forberedt på, men der udveksles åbenbart lidt artikler i det Berlingske Hus.
Så dér er jeg og Marcipansøstre under overskriften “Svært med børn og sex i samme sætning”.

(Artiklen er en lidt forkortet version af artiklen fra Århus Stiftstidende. Et enkelt sted er min mening desværre blevet lidt fortegnet i Urbanudgaven, idet det ser ud, som om jeg har sagt, at der altid opstår ambivalens hos offeret i forbindelse med overgreb. Det har jeg ikke. Har derimod sagt, at den KAN opstå i visse tilfælde.)

2 kommentarer

  1. Tillykke med det urbane portræt. 🙂
    Hvad angår den misvisende omformulering af din udmelding omkring ambivalens hos offeret, kan jeg kun sukke: Ak ja, man skal holde et vågent øje med de bladsmørere! 😦

  2. Tak skal du have 🙂

    Journalisten havde formuleret den pågældende sætning loyalt og korrekt i artiklen i Stiftstidende, men ved bearbejdningen til Urban er noget smuttet. Jeg ved i øvrigt med til vished grænsende sikkerhed, at det ikke er artiklens forfatter, der har stået for forkortelsen – den er sket et andet sted i den redaktionelle proces.
    Og desværre fik jeg ikke Urban-artiklen til gennemsyn inden publicering. Jeg var slet ikke orienteret om, at artiklen ville blive bragt i denne avis.

    Men jeg er glad for, at Stiften-versionen med den korrekte formulering findes og er den oprindelige, så har jeg jo den som reference.

Der er lukket for kommentarer.

