– hvor voldsomt må det så ikke være for unge?

[…] følte stor empati med både Flemming og Eva. Som lærer ser og oplever jeg ofte unge fanget i et net, hvor de ikke selv kan finde deres egen grænse. Og som voksen ved jeg, at seksualiteten ind i mellem udfordrer og pirrer og får os til at gøre ting, vi ikke burde, men så alligevel lokkes til at gøre og at vi ind i mellem også overskrider vores egne grænser. Hvis voksne oplever dette – hvor voldsomt må det så ikke være for unge???

Ovenstående er et kort citat fra Litteratursidens spændende debat af min Marcipansøstre. Det har været dejligt at se min roman debatteret af engagerede – og nu og da kritiske – læsere, og det har været spændende selv at få lov at diskutere med. Debatten løber til og med på tirsdag.

Læs med her.

2 kommentarer

  1. Det er en god debat på Litteratursiden. Spændende.

  2. Hej Mette – og velkommen her

    Det har været en rigtig dejlig debat derovre, det synes jeg også – meget givende for mig.

Der er lukket for kommentarer.

