Ny Kjeldberg på vej

Fik i dag en opringning, som fortalte mig, at en ny lille Kjeldberg formentlig ser dagens lys inden så længe!

En bette én sammenlignet med de hidtidige, men lidt har også ret, så glad blev jeg ved dagens melding:

Forlaget er nemlig positivt stemt over for min lille fagbog/håndbog (hvis titel og indhold jeg endnu ikke kan løfte sløret for). Vi skal dog formodentlig lige komme overens omkring en vis redigering af værket, så intet er helt definitivt. Men det tyder foreløbig ret godt.
Og måske kommer bogen både som e- og papirbog. Det kunne være ganske sjovt, eftersom jeg jo startede min forfatterkarriere med at udkomme i e-format (med romanen Keramik). Og tiderne er formentlig modnere til den slags nu end dengang.

Jeg skulle få en melding om eventuelt fordrede redigeringer inden længe. Jeg glæder mig spændt.

7 kommentarer

  1. Vi andre spænder os også glædeligt på dine såvel som egne vegne, Ane-Marie. 😉
    Altid interessant at se, hvad du NU har hittet på.

  2. Tillykke!

  3. Rigtig hjertelig tillykke med ‘den lille ny’ …
    og god weekend 😉

  4. congrats herfra 🙂

  5. Tusind tak – og rigtig god weekend til alle.

    (Glæder mig sådan til processen med den nye bog.)

  6. Immer wieder weiterfahren! 🙂

  7. Volle Fahrt voraus!

    🙂

Der er lukket for kommentarer.

