4-stjernet liv i Marcipanen – og hvem udnytter hvem?

marcipann

Min kære forlægger gjorde mig forleden opmærksom på, at der stadig er liv i Marcipanen.
Og mod og tanker. Finder nogle i hvert fald.
På Bogrummet.dk er min roman Marcipansøstre nemlig netop blevet anmeldt af redaktør Vibeke Holm Andersen. Hun giver bogen 4 af 5 stjerner og skriver blandt andet:

Det er en meget modig og tankevækkende bog om puberteten og unge pigers seksualitet.
Bogen giver anledning til tanker om, hvem der egentlig er de(n) skyldige, og hvem der er offeret eller ofrene. Hvem udnytter egentlig hvem? Det er ikke så sort/hvidt, som omgivelserne gerne vil gøre det til. Læs bogen – og døm selv.

3 kommentarer

  1. Åh – det var dejligt. Lige på kornet!

  2. Tak, søde Stensmaler.

    Det var ret skønt med sådan en “ekstra” anmeldelse, nu hvor bogen har en del måneder på bagen – og især da med sådan en positiv en af slagsen 🙂

  3. StenSAMLER, ikke Stensmaler!

    (Jeg ser dig for mig sidde og male små nisseansigter på runde strandsten…)

Der er lukket for kommentarer.

